Ministerul Culturii a lansat primul Ghid de marketing pentru dezvoltarea turismului din Republica Moldova, un document esențial de 55 de pagini care aduce în prim-plan direcțiile strategice necesare pentru o creștere durabilă și competitivă a sectorului turistic.
Ghid de marketing turistic
Documentul include analize actualizate de piață, studii de segmentare și continuă direcțiile anterioare de dezvoltare.
Un element central al ghidului este promovarea parteneriatelor între sectorul public și cel privat, încurajând un consum responsabil și dezvoltarea sustenabilă a turismului local.
De asemenea, ghidul oferă recomandări pentru digitalizarea promovării turismului și integrarea obiectivelor de sustenabilitate în toate acțiunile de marketing.
Ghidul a fost elaborat de către Ministerul Culturii, cu sprijinul Proiectului de Competitivitate și Reziliență Rurală (PCRR), finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID), sub îndrumarea expertei internaționale Audrey Scott.
Ghidul este disponibil pe acest link.
Vă recomandăm și acest articol Republica Moldova, în Top 10 Destinații turistice nedescoperite.