135 de italieni – jurnaliști, bloggeri și turiști – au ajuns la Chișinău la bordul unei curse speciale, organizată de Wizz Air.
Destinația le-a fost ținută secretă până în ultimul moment, iar surpriza a fost dezvăluită abia la aterizare: Republica Moldova.
Trei zile pentru a descoperi Moldova
„Acum câteva minute, la Chișinău a aterizat o cursă absolut specială, pe care a fost extrem de greu să o ținem în secret, dar ne-a reușit. Sper să reușim să cucerim inimile acestora”, a scris pe pagina sa de Facebook Natalia Bejan, director al Agenției de Investiții din Moldova.
În următoarele trei zile, oaspeții vor explora țara printr-un itinerar turistic divers: degustări de vinuri, drumeții, masterclass-uri de plăcinte, spectacolul VinOpera la Castel Mimi și un apus spectaculos la Orheiul Vechi.
Vizita a fost posibilă datorită parteneriatelor
Campania este realizată de Wizz Air și Agenția de Investiții din Moldova, în parteneriat cu Oficiul Național al Turismului și cu sprijinul Ministerului Culturii.
Printre parteneri se numără UMAEF, Mastercard, Aeroportul Internațional Chișinău, Rădăcini Wines, ONVV, ANTRIM și Muzeul de Etnografie și Istorie Naturală.
Prin această inițiativă inedită, Republica Moldova își consolidează imaginea de destinație turistică autentică și memorabilă pe harta Europei.
Vă recomandăm și acest articol: Republica Moldova la Festivalul Internațional al Gastronomiei din Paris – 2025.